ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΣΗΜΑΤΟΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2026 ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΤΟΥ ΔΣΘ

ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΟΤΙ Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΣΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ (Β’) ΕΞΑΜΗΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΛΗΓΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10/07/2026.

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΗΜΑ.