Ενημέρωση Ενημέρωση

« Πίσω

Η ψηφιακή διαβίβαση των παραστατικών στο myDATA καθίσταται υποχρεωτική από την 1/1/2021

Η ψηφιακή διαβίβαση των παραστατικών στο myDATA καθίσταται υποχρεωτική από την 1/1/2021
 
Σε συνέχεια της από 1/10/2020 σχετικής ανακοίνωσής μας, σας παραθέτουμε τη νεότερη ενημέρωση για την έναρξη υποχρεωτικής ηλεκτρονικής διαβίβασης των λογιστικών στοιχείων των Δικηγόρων:
 

Με Κοινή Απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών κ. Απόστολου Βεσυρόπουλου και του Διοικητή της ΑΑΔΕ κ. Γιώργου Πιτσιλή για την ενεργοποίηση της πλατφόρμας myDATA, ελήφθη υπόψη ο βαθμός ετοιμότητας των επιχειρήσεων εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19. Στο πλαίσιο αυτό, προβλέπεται ότι:

- Για το 2020 οι επιχειρήσεις μπορούν να διαβιβάσουν τα παραστατικά μόνο του τελευταίου τριμήνου (Οκτώβριος – Δεκέμβριος). Η υποχρέωση διαβίβασης των παραστατικών εσόδων όλου του 2020 θα παραμείνει μόνο για τις επιχειρήσεις που θα λάβουν τα κίνητρα ηλεκτρονικής τιμολόγησης μέσω παρόχου για το έτος αυτό.

- Η ψηφιακή διαβίβαση των παραστατικών στο myDATA καθίσταται υποχρεωτική από την 1η/1/2021.

Αναλυτικότερα, από σήμερα, 1/10/2020, μέσω της διεύθυνσης mydata.aade.gov.gr:

- Μπορεί να γίνει εγγραφή στην ειδική διεπαφή της ΑΑΔΕ (myDATA RESTAPI) για διαβίβαση παραστατικών μέσω προγραμμάτων διαχείρισης επιχειρήσεων (εμπορικά /λογιστικά, ERP).

- Είναι διαθέσιμη η ειδική φόρμα για καταχώρηση παραστατικών για επιχειρήσεις με μικρό τζίρο ή μικρό πλήθος παραστατικών. Εντός του Νοεμβρίου, οι επιχειρήσεις αυτές θα έχουν τη δυνατότητα μέσα από την πλατφόρμα myDATA να εκδίδουν τα τιμολόγιά τους και να λαμβάνουν αντίγραφά τους σε ψηφιακή μορφή.

Από τη Δευτέρα 5/10/2020 στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ, τηλ.: 213.1621000) θα λειτουργεί και ειδική υπηρεσία εξυπηρέτησης και υποδοχής ερωτημάτων για την πλατφόρμα Ηλεκτρονικών Βιβλίων – myData.

 
Ο Δικηγορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης θα παραμείνει σε εγρήγορση για τις όποιες ενημερώσεις σχετικές με το ανωτέρω θέμα και θα ειδοποιήσει τα μέλη του.